25 September 2013

Crezi că eşti viu



 Crezi că eşti viu doar pentru că respiri aer?
Să-ţi fie ruşine
că eşti viu într-un mod atât de limitat.
Să nu-ţi lipsească Iubirea,
ca să nu fii mort!
Să mori în Iubire
şi să fii viu de-a pururi!
 




Sunt nebun… mă minunez
gândindu-mă la Tine zi şi noapte.


Voi pune capul la picioarele Tale
zi şi noapte.


Zi şi noapte voi fi nebun după Tine.


Fără Tine,
cum aş putea sa trec prin toate
aceste zile şi nopţi?


Pe calea iubirii
unui îndragostit i se cere să renunţe
la inima şi la sufletul său.


Îţi ofer inima şi sufletul meu zi şi noapte. 




Noaptea trecută
Am văzut tărâmul bucuriei şi al fericirii.
m-am topit acolo ca sarea în apă;
nici o religie, nici o blasfemie,
nici o convingere şi nici o incertitudine
nu au mai rămas.
În mijlocul inimii mele
a apărut o stea,
şi cele şapte ceruri s-au pierdut
în strălucirea ei.
(Jalaluddin Rumi) 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...