18 July 2013

Azi noapte în timp ce dormeam


 

Azi noapte în timp ce dormeam
Am visat - Binecuvântată viziune! -
că o fântână se revărsa
în inima mea.
Am zis: prin ce canal misterios, o, apă, vii la mine,
izvor de viaţă nouă
din care nu am mai băut niciodată? 



Azi noapte în timp ce dormeam
Am visat - Binecuvântată viziune! -
că aveam un stup
aici în inima mea.
Iar albinele de aur
preschimbau în faguri
şi în dulce miere
amărăciunile mele.



Azi noapte în timp ce dormeam
Am visat - Binecuvântată viziune! -
că un soare arzător răspandea
lumină în inima mea.
Era arzător pentru că am simţit
căldură ca a unui rug aprins
şi era soare, pentru că strălucea intens
şi mi-a adus lacrimi în ochi. 




Azi noapte în timp ce dormeam
Am visat - Binecuvântată viziune! -
că pe Dumnezeu îl aveam
aici în inima mea. 



tradus de Anca ♥
după un poem de Antonio Machado
picturi de Andrew Gonzales




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...